29 Ekim 2016 Cumartesi

Tsunami:)

10 yaşında ki yeğenim Ahmet, şimdilik Beşiktaş’ı tutuyor. Ve Ahmet'in takım mazisini bilenler, ciddi bir şey olmadığını da bilirler;) Yani, gecen sene şampiyon olmasından önce yüzüne bile bakmadığı takımın bir anda taraftarına dönüşmesi çok büyük bir ironi;)
Her neyse, amblemlerden konuşuyoruz. 'Beşiktaş'ın amblemi Kartal ya' deyip oradan oraya uçuyordu. Sonra sıra Trabzonspor'a geldi. Küçümseyici bir edayla hamsi taklidi yapmaya başladı. Ben de müdahale ettim tabii. 

- O bize takılmış lakap. Asıl simgemiz FIRTINA.
H
ızımı alamadım.
- Fırtına pek görülmez ya, biz de ola
ğanüstü bir takımız iste. He he!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...