3 Mart 2017 Cuma

"Baba Candır" değil, Haluk Güney:)

'Engelsiz TRT' sitesi 19. bölümden betimlemeye başladığı için, önceki bölümlerini izleyemedim. Orijinal dizisini izledim ve uyarlamasının ilk bölümlerini merak ediyorum. Belki ilgili kişiler sesimi duyar da, önce ki bölümleri de koyarlar. Başka güncel diziler varken umudum yok, ama belki bir güzellik yapmaya karar verirler.

'Betimleme' demişken, bölümün kenarında işaret diliyle tiyatro çeviren ablaya sesleniyorum; helal olsun ki hiç kompleks yapmıyorsun. Başkasıyla konuştuğun, sarsıla sarsıla esnediğin, burnunu kaşıdığın kısımlar hiç dikkatimden kaçmıyor.
Dizi zaten komik, yüz ifadelerini izlemek de ayrı komiklik katıyor;)

Dizimize gelmeden önce, su an 42. bölüm de olduğumu belirteyim. Yani bir şeyler anlatacağım, ama sonraki bölümler de havadisleri bilmemi beklemeyin.

Senarist, dizi olduğunu çok belli ediyor. Olumsuz anlam da değil. 'Dizi Tarihinin Kendi Kendine Düşünebilen Karakteri Haluk Güney' den bahsediyorum. Meşhur repliği, 'Yolla yavrum müziği' demesinden;)
Bu arada diğerleri de hiç az değil; Survivor gibi röportaj vermeler, isim yazıp konsey yapmalar... Birbirinin hayaline girip su, terlik atmalar…


Hani olur ya, birinden bir şey istediğimiz zaman red eder, sonra ona yağcılık falan yaparız da yumuşar, istediğimizi yapar. Aynen böyle duygu uyandırarak, mutlu mutlu gezdiği bir sahne de, tam kameraman sahneyi sonlandıracakken, kendi basına düşünebilmem karakter dile geliyor;
' Dur... Ver ulan. Ver müziği bakayım'


Sana uymaz küçük bey:)

Yine müzikli bir sahne... Hem de Karadeniz'den... Bu sefer Ece sahnede… Hasam Başkan da ofisinden horon oynayarak çıkıyor, bir sürü sonra silkelenip kendine geliyor ve 'Koskoca şirketi düğün salonuna çevirdiniz' diye azarı yediriyor. Haluk da 'Karadeniz müziğini herkes sever ya' diye laf sokuyor. Babası onlara emir yağdırdıktan sonra yönetmene diyor ki; 'Oğlum odama yolla müziği'
Babası ne ki oğlu ne olsun;)


Yönetmenle konuşmaya da değinelim; Ece 'Her şeyin rüya olmasından korkuyorum' diyor. Tam o an da görüntü renk değiştiriyor, dalgalanıyor. Ece ve Haluk kameraya dik dik bakıp vuruşu yapıyorlar.
'Aklından bile geçirme!'



Sıra 'Bebek yüzü' takıntısında... Ece'nin babası 'Kız evi naz evi' diye zorluk çıkardığı bir gün, Haluk ' Yakışıklı, başarılı, holding sahibi' diye sitem ediyor. Buraya kadar tamam.
Ama '... bebek yüzlü bir damadı nereden bulacaksın ha?' denir mi be abiciğim?

- Mehtap yüzlü kızınız Ece'yi oğlum Haluk'a...
- Bebek yüzlü, bebek yüzlü!



Biliyorum, çok konuştum. E siz de ne kadar eğlendiğimi anlayın bir zahmet...



 Aptal, aptal!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...