18 Mart 2017 Cumartesi

Baba Candır:)

48. Bölüm de, Salih Babanın deşifre ettiği 'Oluşturulmuş ama olmamış Haluk karakterini anlından öpüyorum ve yine Salih babaya dönüyorum;)

Nermin kendi tabiriyle Aslı'nın 'Kokoş anasına' sallarken, yine kendi tabiriyle 'Şeytana uyup' botoks yaptırıyor. Sonra Ece'nin şaşırtıcı haberine herkes aynı tepkiyi verirken Nermin heykel gibi... Ceylan 'Sen niye şaşırmadın?' diye soruyor ve Nermin'in 'Şaşkınlığım bile belli olmuyor mu?' sorusuna Salih Babanın tepkisi muhteşem;
'Siz halanıza mimik çalıştırın, ben dükkana gideyim.'

Kevgire donen Nerminciği aynı doktora götürüyorlar. Hastaneye vardıklarında Salih Baba esprisini patlatıyor;
'Ben hiç gelmeyeyim, siz gidin halanızın sıfatını toplatın.'


Kadir' in Elif'i tehdit etmek için, Çelik ailesi üyelerinin fotoğrafını çektirdiğinde Haluk'un poz verdiğini fark ettim. Önce salaklığına vermeyi düşündüm ama aynı zaman da İnternette olan bir fotoğraftı.
Adamlar resmen afişten çıktı almışlar;) Kime yutturuyorlarsa...


Anlamadığım bir şey var; orijinal dizisine göre bu çocukların çok hayırsız olmaları gerekiyor. Özellikle Kang Jae'den çıkma Egemen'in... Tavırları dışında en büyük farkı; karısını sevmesi... Orada mantık evliliği yapıyor.
Yine hiç biri sütten çıkmış ak kaşık değil. Arada bir taşkınlıkları var da, iki diziyi karşılaştırınca fark da çok var.

İlk bölümün altyazısı yok, ama merak edip bakmıştım. Babalarının doğum gününü unuttular mı bilmiyorum, ama aksam olunca kutladıkları bir sahne vardı.
49. Bölüme kadar mahkeme konusunda sadece bir sahne yaptılar, orijinal de ise dizinin konusu o...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...