10 Temmuz 2017 Pazartesi

Mary Kom

Mary Kom'un hayatı zaten etkileyici, oyuncu da Priyanka Chopra olunca tadından yenmiyor;)
Dövüş filmlerinden zevk aldığımı ancak anladım. Alkış ve çığlıklarla bir filmi daha devirdim. Bu zamana kadar niye izlemedim sanki?


Bir fıkra okumuştum; tek yumurta ikiz çocuklardan biri gülüyor. Anne de bunun sebebini sorunca, 'Kardeşimi iki kere yıkadın, beni hiç yıkamadın ki.' cevabını alıyor.  Harry Potter' da Fred ve George ikizleri benzerliklerine isimlerini alet ediyorlardı.
Bir de bu versiyona bakın;


Bu sahne de aynı çocuğu 2 kere emzirince annenin sütü kalmıyor. Aynı gün annesi de onlara misafir olacak. Kocası diyor ki; Annene söyle; gelirken Chobi'yi de getirsin:)
Chobi ailesinin ineği:)

Filmde ki Priyanka, ( adını bilmiyorum, koçun da söylediği gibi 'Çok uzun') bir ise girmek istiyor. 'Annem çocuklara bakar' diye... Annesinin repliği de süper;
' Tabi, ben hep buraya geleyim. Baban da kendine başka bir anne bulsun' :)


Harika bir geri dönüş hikâyesi... Hem de çift taraflı...
Buyurun izleyin;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum 3

 Niye şaşırdın Volki Tolki?