1 Temmuz 2017 Cumartesi

Cuppa!

Tarkan'ın 'Cuppa' şarkısını ancak dinledim. İlk çıktığı zamanlar haberim vardı, ama adından mütevellit saçma olduğunu düşünmüştüm. Ama...
Sanatçısının kim olduğunu unutmuşum;) Yani Tarkan sevdiğim bir sanatçı ve 'Cuppa da cuppa cuppa da cuppa' dedikçe beni bir gülme alıyordu;) Tarkan bu, saçma şarkı yazar mı?
İlk albümünü benim doğduğum yıl çıkarmış, boyum kadar kariyeri var yani... Şaka yapıyorum, beni gecti bile;)

Yeşilçam sanatçıları birer birer rahmetli oluyor, çocukluğumuzun insanları birer birer gidiyor. Eskiye dair pek bir şey kalmadı. Tarkan ise müzik piyasasında eski ve hala dimdik karşımızda... Hala kaliteli şarkılar yapıyor, senelerdir tarzını bozmadan...Fısıltılı seyleyişinden, üstüne bastığı  harflerden hala vazgeçmedi:) Eski şarkılarını yediden dinledim. yeniden dilime dolandılar.
'Cuppa' şarkısını dinlerken bunları düşündüm ve dedim ki;

'Elimizde kalan tek iyi şeysin Tarkan!'

Bu arada yeni albümü çıktı. Daha dinlemedim, TTNET Müziğe düşmesini bekliyorum.

Tarkan duy sesimi!
( Ben bu yazıyı paylaşana kadar çoktan gelmiş. Teşekkürler Tarko:)


                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum 3

 Niye şaşırdın Volki Tolki?