18 Ekim 2019 Cuma

Korku Seansı 1 Ve 2


Önce şunu demek istiyorum, Akıllı işaretler kesinlikle doğru
18+ ibareli ilk filmi izlediğinde 15 yaşındaydım., evde kimss yoktu ve ışıkları kapatıp üstüme battaniye çekmiştim. Tam korku filmi havası...

Bir de sandalye yerine masanın üstünde oturuyordum. Halen gözlüklüyüm ve televizyona yakın koltuk yoktu.

Keşke yapmasaydım ama.. Bi o eksik kalsaydı.... 
Çünkü filmden o kadar etkilendim ki, kac kez aşağı yuvarlanacak gibi oldum.

Korku filmlerinden çok korkmam, ya da filmi kapattığım an da korkum da gider.
O kadar etkilenmemin nedeni gerçek olaydan uyarlanması... 

O filmi ablamla izlemeyi bu nedenlerle geçiştiriyordun. Bir kaç ay önce izledim ve korku ögelerinin dışında ne kadar kaliteli bir film olduğunu farkettim:)


2. film konusu bilindik, küçük kıza musallat olan kötücül ev sahibi....  
Sonra olay bambaşka boyutlara taşınıyor, ayrıca 1. film de aklımıza takılan soru işaretinin cevabını alıyoruz.

Başrol kadının ismi farketmeden yazma detayına bayıldım :)

'Yardım... Bırak.. ' Birbirine ters iki kelime değil mi?

İkisi arasında alaka bulamayanları filme davet ediyorum:)
Ayrıca bu film de uyarlama...


Yırtık pırtık İncil'i peşinde götürmesi bir bana mı tuhaf geldi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...