26 Mart 2016 Cumartesi

Başım Dertte!

Sadece televizyonda gördüğün o şahısları, canlı izlemenin zevki bambaşka ya! Yalnız anlamadığım bir husus var, onca yolu maç izlemeye mi gittim yoksa holiganların kafasını izlemeye mi? Ben de ceza olarak birinin bayrağını yürüttüm:)
Şaka yaptım şaka. Aldım da, olay şöyle oldu.

Yer de çubuğundan çıkmış Trabzonspor bayrağı vardı. Sinirlendim. Uğruna maç boyunca gümbür gümbür tezahürat yapan holigan efendiler, el kadar bayrağı kollayamıyorlardı. Babamı dürttüm, bayrağı yerden alsın diye. Trabzonspor bu, yer de olur mu? Her neyse, 5 saniyem babama laf anlatmakla gitti. 
Çok da iyi anlatmışım yani. Yerde ki bayrağın yanından geçerek, holiganın tekinin bayrağını aldı:)

Ben de maç bitimine kadar, o bayrağı kullandım. Eğer burayı okuyorsa, zanlının ben olduğumu bilsin:)

Bir şey daha eklemek istiyorum. Songül ablam maça ilk defa geldi ve beni geçti namussuz:) Futbol maçına da annemi götürmüştüm. Koca kadın bana taş çıkartmıştı:)
Ben en iyisi, böyle yalnız kurt gibi takılmaya devam edeyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Bir Kamu Spotudur!

Harika bir haberim var; Yaklaşık 1 ay sonra hem voleybol Milletler Ligi başlıyor, hem de Antalya'da! Böyle güzel gelismeler hep uzakta o...