1 Nisan 2016 Cuma

Ada

İlk önce, "Baş karakter kız mı, erkek mi?" diye çok düşündüm. Sonra "Nasıl bu kadar salak olabildim?" diye çok güldüm:) Ve o haliyle bile beğenimi kazandığını söylemeliyim.
Çünkü kitabın yazım metodu biraz farklıydı. Hikayeyi iki karakterin dilinden anlatıyordu.

Her neyse, epey bi süre sonra bulmacayı çözdüm. Gerisi su gibi geldi. Son sayfalar hariç, tek bir cümle bile atlamadım.
Ve kitabı bitirdiğimde, kendimden geçmiş durumdaydım:)

Kitapta, 1 yıllık ömür biçilmiş kurbanları okuyoruz. Yani adadan kurtulmaya çalışmaları için 365 günleri var. Bu yüzden bir kapı yakalayabilmek için, ekip toplayıp arama yapıyorlar.Ve buldukları kapılar her zaman dış Dünya'ya açılmıyor. İçeri insan haricinde, bir sürü hayvan geliyor.
Bir de aşk hikayesi var. Thad ve Charley...

Özetle, bu kitaba ba-yıl-dım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...