4 Nisan 2016 Pazartesi

Hayal Kırıklığı...

Dışarı da olduğum bir gün, ikindi namazım için camiye gitmiştim. Benim için cesaret meselesiydi, çünkü kalabalığı sevmem. Sadece bir sorun yüzünden namazımı kazaya bırakmayı tercih etmek istemezdim. Asıl problemim sağlıkla ilgiliydi zaten.
Her neyse camiye girdim.Koca camiyi erkekler için kapatmışlar, kadınlara küçücük bir alan vermişler. Abdest almak da ayrı problem... Erkek ve kadın aynı safta namaz kılamaz tabii, ama bu kadarı cinsiyetçiliğe giriyor bence. Hem de "Kadınların Önemini" her fırsatta vurgulayan bir dinde...

Bu arada, namazımı yine kılamadım. Çünkü namaz malzemeleri eksik koyulmuştu. Eteğe ihtiyacım yok,oturarak kılıyorum zaten. Ama ya baş örtüsü... İşte ilk heyecanım böyle harcandı.
En azından ezan okunurken ve ya caminin içinde edilen dualar daha iyi diye, bir kenara oturup dua ettim.

Sonra başka bir gün, Songül ablam Atapark'ta ki Gülbahar Hatun Cami'sine gitmek için, beni müsait bir yere bıraktı. 1 dakika sonra geri geldi. Niye erken geldiğini sorunca, Camini kapalı olduğunu söyledi.
Ver elini Kanuni Park...


 Büyük bir çoğunluğu Hindu olan bir bir ülkenin yazdığı film repliklerine bak...  "İneklere Tapıyorlar" diye kınadığımız Hintliler bile bizden daha Müslüman olabiliyor bazen...

Burada Camiler kapanıyor, kadınların namaz malzemeleri ihmal ediliyor. Öğrencilerine taciz, tecavüz eden din adamları var...
Ha bir de sözüm ona, Müslüman ülkeyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...