12 Nisan 2016 Salı

Kitap dediğin böyle olmalı:)

Küçükken bir kitabım vardı, "Mutluluk Sokağı" diye. Bilmem kaç kez okumuştum. Sonra kayboldu, her yer de o kitabı aradım. O zamanlar Trabzon daha büyük şehir olmamıştı. İlgisi var mı bilmiyorum, ama belki de bu yüzden bulamadım.
Ve yıllar sonra, değişim yaptığım bir kitapçı da buldum. Hem de ilk bakışta... Bu kitap benim kaderim olmalı:)

Dün, tekrar bitirdim. Çok iyi edebiyat yapılmış. Kuşlar, çiçekler, böcekler... Yazar "Anlatmak istediğim hikaye bu değil" dememiş, en alakasız şeyleri özene bözene anlatmış. Makbul olan da bu zaten...
Benim, gibi yazar adaylarına çok şey kazandırabilecek bir kitap. Ama nerede ben de o ustalık:)

Kitabın konusu: iki abla arasında kalan bir ufaklık. ( O da bir şey mi, ben dört abla arasındayım ) Aile ortamını, hayal kurmayı, sevgiyi en yalın haliyle anlatan çok güzel bir hikaye.
Küçükler için yazılmış ama desem de inanmayın:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...