9 Mayıs 2016 Pazartesi

Aileme Neler Oluyor 1. Bölüm

"En büyük Aşklar Kavgayla Başlar" deyiminin tescilli dizisi:)

Daha ilk bölümden 2 tane kavga oldu ve sonunda sırılsıklam aşık olacakları çok belli. Böyle şeyler karşılıksız kalmaz azizim:)
Küçük oğlanın kavgalısı akla karayı seçti bile:)

Karısı vefat etmiş, doktor ve sekreter kızının arasında kalmış bir baba... Adamın doğum gününü bile, kızın patronu hatırlatıyor.
Yoksa çocuklarının ne kadar "başarılı" olduğu belli.

Hakkını yemeyelim, küçük oğlan o zamana kadar hep hatırlamış. İlk iş günü telaşından olsa gerek, o gün unutmuş.
Ben niye babası gibi savunuyorum çocuğu  acaba?

Patronundan haberi alan abla karakter, ailece yemeğe çıkmak istiyor. Ama bir türlü denk getiremiyorlar.
Büyük oğlanın hastası var, ablanın kaza yapmış patronu var. Küçüğü desen karakollar da sürünüyor. İşi fos çıktı da...

Bu bölümden çıkarılacak ders; Asıl başarı hayırlı evlat olmaktır.
Sizin olamadığınız yani:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...