8 Mayıs 2016 Pazar

Tuzak Doğu:)

Sürekli Hint filmlerinden bahsediyorum diye, Kore dizilerini sevmiyorum sanmayın. Kalitelerini geçtim, peki ya müzikleri...
Ah bana bir şeyler oluyor galiba:)

Türk dizilerinden, malum sebepten ötürü verim alamıyorum. Film desen, bilgisayar arızalı.

Haklarını yemeyelim, bazı kanallar dizilerini alt yazıya çeviriyorlar. İlk önce Kanal D'den Yalan Dünya, Öyle Bir Geçer Zaman Ki ve Ankara'nın Dikmen'ini izledim. Ama, alt yazılar nokta büyüklüğündeydi. İşitme ve görme engellileri düşündükleri kadar, görmesi az olanları düşünmüyorlardı. Bir süre mesaj atıp durdum, onlar beni takmayınca ben de onları takmadım.

Sonra, TRT dizilerine baktım. Alt yazılar Büyüktü. Avrupa Avrupa dizisinden bir kaç bölüm izledim. Bu sefer de alt yazılar ya erken, ya sonra geliyordu. Yine vazgeçtim.
Ve tekrar deneyeceğimi sanmam. Mecburen bırakmak zorunda olduğum şeylerin arkasından koşmak çok sıkıcı...

Dizi/film Konusunda uzak sektörlere gitmem, bu yüzden işte:)

Kore filmlerine geri dönelim. Eskiden izlediğim ve çok beğendiğim yapımlar var. Ya son bölümünü, ya toptan tekrar izleyeceğim. 
Kesin olan bir şey var ki, o yazılar buraya gelecek!

Lütfedip analizciliğe soyunana kadar, sağlıcakla kalın:)
Saygılar, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...