12 Mayıs 2016 Perşembe

Acımak Yok:)

Trabzonspor'un 6-0'lık skorunu, seyirci olmamasına yoranlar var. Katılmıyorum. Küfürbaz taraftarlarımız olabilir, ama galibiyet için önemli bir etkeniz bence. Napoli'den sonra, en çılgın taraftar grubuyuz...
Küfür olayına gelince, her takım da oluyor bunlar. 

Oynamamasından şikayet ettiğimiz, gençler yok muydu? Skorun üstüne yatmayan, başka gol yolları arayan, mücadeleci bir Trabzonspor vardı sahada. bence skorun nedeni bu...

Hakemi de unutmamak lazım. Lehimize bir karar vermiş değil, sadece yolumuzu tıkamadı.
Ve haftanın "En İyi Hakemi" seçildi. Yani bizi yok sayan İstanbul Medyası buna yer vermişse. fazla abartmamak lazım diyorum ben.
Trabzonspor, Trabzonspor gibi oynadığı için yendi.

Kalan maçları, bu gençler topluluğuyla oynasak ne olur?


Takımın yarısı benden küçük ya. Ah ben de aralarında olacaktım ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...