24 Mayıs 2016 Salı

... Sonra Çirkinledi:)

Daha önce yazdığım bir yazıda, izlediğim dizinin her bölümünü yazmaktan istifa etmiştim ya? Yine bir özür sıkıştırayım araya.
Ve daha, da önce ki yazım da "O yazılar buraya gelecek! demiştim. Geliyor işte sayın okuyucular.

Evvel zaman için de, güzel bir kuğu olan çirkin ördek yavrumuz.



Bu da, çirkin ördekten güzel kuğuya dönüşen oğlumuz


Bu da, ikisi arasında kaynayan ev arkadaşı. Galiba "Gönül Evi arkadaşıydı, bilmiyorum.


Esas kızımız, çocukluk arkadaşından buluşma daveti alır. Vaktiyle çocuktan hoşlandığı için, güzel görünmek ister. Ama genetik kodlarından, yıllar önce bir darbe yemiştir. Annesinin güzelliğini geçip, babasının çirkinliğini almıştır.
Bu arada, esas oğlanda değişmiştir. Öyle bir değişim ki, 40 yıllık arkadaşı bile onu tanıyamaz. Tanıyamıyor da zaten...


Eski güzelliğinden eser kalmadığı için, ev arkadaşını ayarlar. Birlikte prova yaparlar ve tek seferlik diye anlaşırlar.
Ev arkadaşı plana sadık kalmıştır. yeniden görene dek... Verdiği söz mü, hop çöpe.

Bu arada, esas kız yine aynı esaslıkta ki adamın burnunun dibindedir. İkisi 3 aylık ömür biçilmiş bir dergiyi kurtarmaya çalışırlar.

Ve, Siwon... Yüreğimi dağlayan adam...


Kızımız, Michael Jackson gibi giyinir. Yolda çarpıştıktan sonra, işte görünce "Nereden tanıyorum?" diye kara kara düşünür ve koskoca kızı beyaz çoraplarından tanıma gafletine düşer:)
O zamandan beri, "Jackson" Lakabı kızın üstüne yapışır kalır.


Dizi iyi güzeldi de, yarısında bitmese... Kurgu iyi yapılmamıştı bence, kızın kimliğini açıklayıp bitirseler daha iyi olurdu.
Bu genel bir yorum, benim de eleştirim var. Baş rolde ki adam o kadar samimiyetsiz gülüyordu ki, fazla dayanamadım. Aşk dizisi izledim ve bütün aşk sahnelerini geçtim, iyi mi?

Aynı oyuncuyu başka "Kill Me Heal Me" dizisinde izlemiştim.. Burada ki sevgilisine oradada aşıktı ve 3. şahıs rolündeydi.
Galiba, isteği olunca utandı garibim:)


Bu arada, yeni yazımın haberinide vermiş oldum. Belki araya bir şey girer, 2 yıl (!) sonra anca yazarım. Siz yine de benim takip edin. E ne demişler, "İnsanın başına ne gelirse meraktan gelir"
Malum olur belki:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Of Cain